söndag 25 mars 2012

Långpromenad vid stranden!!

Har precis varit ut på långpromenad i det härliga solskenet kan inte bli bättre! Hela familjen var med ut och det blev en riktig härlig promenad, då vi har gått en liten bit längs stranden och sen så ut och kollat den finna utsikten från en hamn, sen så även lite in i byn. Men det blåste lite så det blev tyvärr vinterjackan på ändå. Nu är jag hemma igen och väntar på att maten ska bli klar spagetti och köttfärssås väntas :D
Trenter ligger helt utslagen på golvet vid mina fötter och vilar sig undra om han kommer orka en promenad till idag! Det får nog bli en mindre runda tror jag : ) Fast Don han verkar inte det minsta trött fast innerst inne tror jag ändå att han måste vara i varje fall lite trött!! Nu serveras maten så då måste jag publicera detta inlägg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar