fredag 1 juli 2011

Frukost med hundarna

Nu har Don varit här i mer än en vecka och jag tycker det är mer än dags att lägga in en massa bilder!!
Igår så väckte mamma mig klockan 9 för att vi skulle ner och äta frukost på "berget". Vi tog med oss båda två hundarna och gick. När vi var framme vid "berget" så fick jag bära upp Don ( han väger 10kg ). Vi började duka ut frukosten och allting var roligt och gick jättebra. När vi hade ätit färdigt så ville jag fotografera Don med den så himla finna naturen som bakgrund (kolla dom två nedersta fotona). Sen ville jag fotografera både Trenter och Don tillsammans. Så vi försökte och försökte, till sist satt båda två hundarna felet var att Don satt mitt framför Trenter, också blev det detta fantastiskt roliga foto som du ser överst.



3 kommentarer:

  1. Förutom att Don är underbar och att du tagit enormt fina bilder på honom så ska du även veta att du skriver väldigt bra. Nice jobbat Tova :D!

    SvaraRadera