söndag 26 juni 2011

Don har kommit : )

Förlåt att jag inte har skrivit sen i måndags, har haft fullt upp. Som ni kanske har förstått.

Don var väldigt avvaktande från början men nu sitter han här vid min sida när jag skriver och vill bli kelad. Don har verkligen energi som inte kan noll ställas, han vill leka typ hela tiden och när vi är ute och går så verkar det som om han skulle kunna gå vasaloppet med mig, han skuttar liksom fram hela tiden. Jag har 7 olika leksaker till honom, några drag leksaker, några pip leksaker och några bollar. Jag har börjat med att test träna honom och han verkar vara väldigt lätt lärd, ser verkligen fram i mot att börja på grundkurs efter sommaren!!!

I början var Trenter lite rädd för Don men nu så går det bra och dom har blivit kompisar.

Psst.... fler bilder kommer...

1 kommentar:

  1. Var lite orolig i början när Trenter smög längs väggarna och inte riktigt vågade gå nära Don. Men nu verkar de ha hittat sina platser och det är härligt när de nu till och med leker med varann.
    Jobba vidare på att få fin kontakt med din vovve, Tova.
    Kram Ma

    SvaraRadera